Rahvusvahelise uuringufirma Ipsos poolt läbi viidud uuringu järgi soetavad ligi pooled Eesti tarbijad oma igapäevast kohvi Circle K mugavuspoodidest.
Värske uuringu kohaselt külastab Eesti kohvitarbijatest 45% kohvi kaasa ostmiseks just Circle K mugavuspoode ning viimase aasta jooksul kasvas Circle K-st kohvi ostjate arv 12%.
“Tarbijaküsitlused näitavad, et kohviarmastajate teadlikkus, aga ka nõudlikkus kasvavad: stabiilse kvaliteedi ja laitmatu maitse kõrval hindavad inimesed aina rohkem valiku mitmekesisust, sertifitseeritud kohviubade ning värske piima kasutamist kohvijookide valmistamisel,” kommenteeris Circle K Eesti ASi kaubandusdirektor Diana Veigel.
Müügistatistika näitab, et Circle K mugavuspoodides müüdavatest kohvijookidest ligi 80% on erinevad piimakohvid. Maitseliidriteks on jätkuvalt tavaline piimakohv, cappuccino ja latte. Musta kohvi osakaal moodustab 11%.
Uueks trendiks on ka sertifitseeritud ubade olulisus – sertifitseeritud ubade kasutamist pooldavate tarbijate arv kasvas aastaga tervelt kahe kolmandiku võrra.
Kolmandaks uueks trendiks, mis näitab taas tarbijate teadlikkuse kasvu, tõi Veigel välja taaskasutatavate termostasside kasutamise, mis kasvab pidevalt.
Circle K Eesti AS on üks Eesti suurimaid mootorikütuste jaemüüjaid, mis omab ja opereerib 59 täisteenindus- ja 17 automaatjaama ning üht mugavuspoodi. Ettevõttes töötab ligi 700 inimest, neist
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.