• 06.02.19, 09:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pane oma e-pood kasutajasõbralik e-kaubanduse konkursile kirja!

Äripäev (Kaubandus.ee) koostöös Eesti E-kaubanduse Liiduga annab neljandat korda välja kasutajasõbraliku e-kaubanduse auhinnad! Pane enda e-pood konkursile kohe kirja!
Baltikumi kasutajasõbralikum e-pood 2018: Denimdream.com
  • Baltikumi kasutajasõbralikum e-pood 2018: Denimdream.com Foto: Raul Mee
Esita oma e-pood kasutajasõbralike e-kaupluste konkursile SIIN. E-poode võetakse konkursile vastu kuni 12. märts.
Kasutajasõbralike e-kaupluste auhinnad antakse välja järgmistes kategooriates:
EHITUS, TÖÖRIISTAD, AUTOD
ILU ja TERVIS
KAUBAMAJAD
SISUSTUS ja AED
KODUTEHNIKA, AUDIO
LASTEKAUBAD
RÕIVAD, JALATSID ja AKSESSUAARID
HOBID
TOIDU- ja TARBEKAUBAD
Märkus: züriil on õigus kategooriaid muuta sõltuvalt esitatud tööde hulgast
Välja antakse iga kategooria võitja, iga riigi võitja ning Baltikumi kõige kasutajasõbralikuma e-poe tiitel.
Zürii hindab kõiki kandideerivaid e-poode järgmiste kriteeriumide alusel:
- E-poe kasutajamugavus erinevatel seadmetel (mobiil, tavaarvuti, tahvelarvuti)
- Üldine disain
- Üldine kasutusmugavus/loogika
- Kättetoimetamise ja tagastamise info leidmise lihtsus ja selgus
- Klienditeenindus telefoni/chati/emaili teel, vastamise kiirus
- Toodete presenteerimise kvaliteet (fotod, eri vaated, jne)
- Tekstide kvaliteet (copywriting)
- Ostuprotsessi kiirus/mugavus (kui palju väljasid on vaja täita, jne)
- Turvalisus
Zürii analüüsib ja arvustab konverentsipubliku ees erinevaid e-poode ja annab iga kategooria parimale välja auhinna. Kui soovid teada, mida sinu e-poe kohta öeldakse, siis tule 10. aprillil toimuvale Baltic E-commerce UX Summit 2019 ning saad teada, mida žürii Sinu e-poest arvab! Tutvu konverentsi programmiga SIIN.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele