• 12.04.19, 16:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti parim teenindaja 2019

11. aprilli õhtul selgus Tallinnas, hotell Euroopa Konverentsikeskuses Eesti parim teenindaja 2019, kelleks on Triin Malk (Põldma Kaubanduse AS)Tallinnast.
Eesti parim teenindaja 2019
  • Foto: Viljar Lillmaa
Teise koha saavutas Kertu Soodla (Swedbank Eesti AS) Pärnust ja kolmanda koha vääriliseks tunnistati Viktoria Vlassenko (Tele2 Eesti AS) Tallinnast. Publiku lemmiku tiitli võitis Anu Ehrlich (Põldma Kaubanduse AS).
Konkursi projektijuht Tairi Leisi sõnul nii tasavägist konkurssi pole varem olnudki! "Lausa neljal osalejal oli täpselt sama punktiskoor ja viiendal vaid üks punkt vähem! Teenindajad andsid endast maksimumi ja viieliikmelisel žüriil oli tükk tegemist, et esikolmik paika saada," ütles Leis.
Konkursi žüriiliikme Mai Kastemäe sõnul oli selle aasta finalistide tase nii tugev, et parima välja selgitamine oli väga keeruline. „Kõik finalistid olid suurepärased teenindajad ja võitjaiks võib tegelikult pidada neid kõiki. Rohkem kui 500 osalejaga konkursil jõuda 9 parima hulka, on ikka väga suur saavutus! Triin paistis silma oma erilise soojuse ja siirusega. Tema suhtlus kliendiga oli vahetu, ta oli särav ja rõõmus teenindaja," sõnas Kastemäe.
Triin Malk ütles, et konkurss oli väga äge ja teda valdavad ülevad emotsioonid. "Selline tunne on, et elan juba teist päeva roosa mulli sees. Samas, enne ülesannete lahendamist oli ka piisavalt närvikõdi. Ma soovitan kindlasti kõigil teenindajatel konkursil osaleda, sest sealt saadav kogemus on väga hea ja inspireeriv.“
„Parima teenindaja konkurss on hea võimalus teenindajal astuda oma mugavustsoonist välja ja panna end proovile," kommenteeris teiseks tulnud Kertu Soodla. Tema sõnul oli see kogemus, millest võidab palju ja kus õpib end paremini tundma.
Tänavusel parima teenindaja konkursil osales kokku 501 teenindajat üle Eesti. Finaali jõudmiseks pidid teenindajad lahendama veebikeskkonnas kolm põnevat teenindussituatsiooni ning vastama suhtlemisoskuste ja tarbijakaitseseaduse tundmise testile.
Žürii hindas teenindajate veebivooru sooritust 5 hindamiskriteeriumi alusel – tähelepanelikkus, hoolivus, leidlikkus, võit-võit lahendus ja korrektsus – ning valis iga piirkonna konkursi juures välja 10 tugevaimat kandidaati. Vabariiklikus finaalis hinnati osalejate sooritust kriteeriumite alusel: enesetutvustus, üldmulje, vastus žüriiliikme küsimusele, situatsiooni lahendamine ja veebivooru tulemused.
11. aprilli finaalsündmusel kohtusid finalistid žüriiga silmast-silma ning lahendasid koostöös näitlejast kliendiga veel täiendava teenindussituatsiooni. Näitleja Stelle Enn kehastus maapiirkonna toidukauplust külastavaks kliendiks ja suutis naerma panna nii osalejad, žürii kui ka pealt vaatava publiku.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele