Alates aprillist koordineerib Husqvarna Eesti turundust Kati Plaamus, kelle turundada jäävad metsa- ja aiatooted ning nendega kaasnevad teenused.
"Meie peamisteks eesmärkideks on kvaliteetse premium brändi hoidmine ja koostöös edasimüüjatega parima kliendikogemuse tagamine (kaupluste profileerimine, koolitused jms). Lisaks panustamine erinevatesse sotsiaalse iseloomuga projektidesse nagu koostöö erinevare raie- aiakujundusvõistluste, Kadrioru pargi ja Luua Metsakooliga," rääkis Plaamus enda uusi tööülesandeid. Tänapäeval on brändi turundus ja nn „lead generation“ ehk müügikontaktide loomine tema sõnul võrdselt tähtsad ning aina enam teineteist toetamas. Mõeldes nooremale generatsioonile, siis peavad nad kohanema nende nõudlikkuse ja kärsitusega.
"Liigume järjest lihtsama ja emotsionaalsema, kuid siiski piisavalt soliidse kommunikatsiooni suunas. Sotsiaalmeedial on väga suur roll, kuna klient ei tule enam poodi ilma eelnevate teadmiste ja hoiakuteta. Ikka on asja enne uuritud sotsiaalmeedias, sõpradelt infot kogudes ja googeldades," ütles ta ning lisas, et seega tuleks turundus- ja nõustamistöö teha ära eelmainitud kanaleid silmas pidades. "Kaupluses on loomulikult asjatundlikud inimesed ja alati valmis abistama, aga klient on sinna kõigepealt vaja saada.“
Husqvarna Eesti ja Soome juht Jaanus Vahesalu lisab, et Kati liitumise üle Husqvarna tiimiga on tal siiralt hea meel, sest tema senised praktilised kogemused tehnikavaldkonnas aitavad kaasa ka Husqvarna kaubamärgi turundamisel. "Husqvarna on täna kindel turuliider omas valdkonnas nii globaalselt kui ka Eestis ning soovime seda positsiooni kindlustada läbi uuenduste ja tehnoloogiliste arendamiste.“
Kati Plaamus on eelnevalt töötanud Konekesko Eestis, Uponoris ja Silberautos.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.