Lasnamäe Centrumi Rimi võttis kosmeetika-kehahoolduse ning puu- ja juurvilja osakonnas pilootprojektina kasutusele elektroonilised hinnasildid, kuna neis osakondades vahetatakse toodete hindu kõige rohkem.
„Hinnasiltide käsitsi muutmine on saaliteenindajatele väga ajamahukas töö,“ sõnas Rimi formaadijuht Jelena Koginova. „Lisaks ajakulule on etikettide käsitsi muutmisel suurem võimalus eksimusteks. Digitaalsete hinnasiltide puhul aga tehakse hinnamuutus ühe klikiga ning eksimisvõimalusi praktiliselt pole. Väga lihtne on sellise lahendusega muuta hindu ka sooduspakkumiste või kampaaniate ajal. Samuti ei tule ette neid olukordi, kus hinnasildi info ei ole sama, mis kassatšekil olev hind.“
Koginova lisas, et lõplik otsus digitaalsetele hinnasiltidele ülemineku kohta tehakse sügisel. „Kui Centrumi Rimi pilootprojekt õnnestub, siis hakkame elektroonilisi hinnasilte katsetama ka teistes kauplustes ning pole võimatu, et tulevikus võime üle minna ainult digitaalsetele hinnasiltidele – digiareng on üks osa Rimi strateegiast. Täna oleme saanud uute hinnasiltide osas teenindajailt ainult positiivset tagasisidet.“
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.