Eesti juhtiv aia- ja kodukaupade jaemüüja Hortes avab sügisel Laagna tee ääres uue keskuse ning järgmistel aastatel on plaanis kaupluse avamine Lätis. Laieneva ettevõtte turundusjuhi ametikohale alustas juunis tööd Manuela Kelt.
- Manuela Kelt Foto: Erik Riikoja
„Hea meel on alustada taas Hortese meeskonnas, olles vahepeal aasta eemal olnud. Suurenenud kogemustepagasiga ja äratundmisega, et valdkond on südamelähedane, saan veelgi paremini aidata ellu viia Hortese ambitsioonikaid kasvuplaane,” rääkis Hortese turundusjuht Manuela Kelt.
Horteses teatakse väga täpselt, kus potentsiaalsed kliendid asuvad ning uusi keskusi planeerides püütakse leida kohti, kus juurdetulevaid kliente oleks kõige rohkem. „Igapäevatööd tehes paneme suurt rõhku jaemüügi turundusele ning sortimendivaliku osas oleme läbi mõelnud nii tavaaedniku, kollektsionääri kui ka alles alustava rohenäpu vajadused. Tänapäeva trendid e-kaubanduse valdkonnas on tugevas tõusus, siis ei pääse ka meie. Kodukaupade, disaini ja interjöörikaupade ostmine e-poest on mugavam, samas iga taim on omapärane, kordumatu ja unikaalne, ja see oma õige taim leitakse üles paremini ostusaalis kui läbi ekraani,“ ütles Manuela Kelt.
Uus keskus tuleb Lasnamäele, kas aiandushuvilistele on seal turgu? Manuela Keldi sõnul ei maksa selles kahelda: „Linnainimeste huvi ise midagi kasvama panna on tõusev trend. Ka lasnamäelased ei piirdu ammu enam lodžadel tomatite kasvatamisega, vaid kogukonnaaktivistide eestvedamisel on avatud Laagna aed, kus endise lasteaia territooriumil on iga linnaelanikul võimalik põllulapikest harida.”
“Aastaid on Hortes Eestis olnud esindatud vaid ühe keskusega Tallinnast väljasõidul Pärnu maantee ääres. See on ligipääsetav Mustamäelt, Nõmmelt ja mitmest Tallinna lähivallast, kuid Pirita, Viimsi, Lasnamäe ja pealinnast ida poole jäävate omavalitsuste elanikele oleme me seni kaugeks jäänud,” põhjendas turundusjuht ettevõtte laienemisplaane ning lisas, et sarnastel põhimõtetel valikuid teeb Hortes uue keskuse avamiseks ka Lätis.
“Turundusjuhina on mulle oluline, et klienditrajektoor oleks võimalikult täpselt kaardistatud ning väga tähtis on panustada ka teenuse disainimisele kauplustes ja online-kanalites. Samuti tahaksime uues keskuses katsetada ka mõnda täiesti uudset turunduslikku lahendust,” ütles Manuela Kelt.