Cleveron alustas juuni lõpus koostööd maailma suurima spordikaupade jaemüüja Decathlon S.A-ga, millel on kokku 1500 kauplust. Sellega on Decathlon juba viies suurettevõte, kes viimase kahe kuu jooksul Cleveroni toodete kasutajate nimekirja lisandunud. Nii palju suuri koostööleppeid nii lühikese ajaga pole Cleveron kunagi varem teinud.
Cleveroni juhi Arno Küti sõnu on see ettevõtte jaoks taas samm edasi suurema eesmärgi poole – kinkida inimestele aega ja vabastada neid pakisabas seismisest. „E-kaubanduse kasv ei ole enam kellelegi uudiseks. Edukad jaemüüjad otsivadki lahendusi, kuidas kasvavate pakimahtudega toime tulla, sest need suurendavad töötajate töökoormust ja pakijärjekorras ootamine on kliendi jaoks negatiivne kogemus,“ selgitas Kütt.
„Decathlon on tuntud kui innovatsioonile avatud ettevõte, kes, nagu meiegi, väärtustab oma töötajate ja klientide aega. Nüüd saab ta meie toodete abil oma e-poe tellimusi kauplustes vaid sekunditega väljastada,“ lisas Kütt.
Cleveroni pakirobotit ja -automaate hakkab oma kauplustes kasutama Decathloni Ungari haru. Sealse veebi/digikaubanduse juhi Gergely Románi sõnul on Decathloni kauplustesse tellitud e-poe pakkide hulk kasvanud eelmise aastaga võrreldes tervelt 40%. „Investeerime sel aastal kokku ligikaudu 250 000 eurot, et pakkuda oma klientidele parimat teenust. Ja ikka selleks, et neile jääks rohkem aega väljas liikuda ja sporti teha,“ lisas Román. Ettevõtte kinnitusel plaanitakse Cleveroni tooteid paigaldada mitmesse kauplusesse üle Ungari veel sellel aastal.
Lisaks Decathlonile Ungaris laiendas Cleveron oma tegevust maikuus ka mujal Euroopas, alustades koostööd Tšehhi logistikafirma Zàsilkovna ja Norra sporditarvete jaemüüja XXLiga. Kliendiks saadi ka Uus-Meremaa suurim jaekett The Warehouse ning Ladina-Ameerika jaemüügihiid, Tšiilis baseeruv Falabella Retail. Kokku on Cleveronil tänaseks 22 klienti, nende seas ka maailma suurim jaemüüja Walmart.
Decathloni Ungari haru on osa Decathlon S.A.-st, mis on maailma suurim spordikaupade jaemüüja. Ungaris on ettevõttel 23 kauplust, üle kogu maailma aga 51 riigis kokku 1511 poodi. Grupi käive oli 2018. aastal 12,8 miljardit dollarit. Decathlon kasutab e-poe pakkide väljastamiseks Cleveroni pakirobotit Cleveron 402 ja kahte Cleveroni pakiautomaati Cleveron 301.
Cleveron on Viljandi tehnoloogiaettevõte, mis loob innovaatilisi robootilisi lahendusi logistika viimase miili jaoks. Cleveroni pakiautomaadid ja -robotid on efektiivseks lahenduseks e-poe tellimuste väljastamiseks, samuti aitavad need kaupmeestel pakkuda kiiret ning mugavat teenindust. Paki poodi tellinud klient ei pea ootama kassas või teenindusleti ees järjekorras, vaid saab oma tellimuse kätte iseseisvalt ja vaid paarikümne sekundiga pakirobotist.
Seotud lood
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.