• 31.07.19, 15:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Esmaspäevane jaanipäev on Rimile hea, Bauhofile halb

Juunis jätkus jaekaubandusettevõtete müügitulu kasv 3 protsendi võrra. Enim kasvatasid oma müügitulu tekstiiltoodete, rõivaste ja jalatsite kauplused.
Jaanipäev Eesti vabaõhumuuseumis Rocca al Mares.
  • Jaanipäev Eesti vabaõhumuuseumis Rocca al Mares. Foto: Veiko Tõkman
Kuid mis peitub numbrite taga? Mida tarbijad ostavad suvel, mida mitte? Millistest teguritest see sõltub? Kas soe suvi on kauplustele hea? Kas alkoholivaba õlle ning robotniidukite müük näitab tõusutrendi?
Sellest räägivad ehitus- ja kodutarvete kaupluse Bauhof müügidirektor Enn Lamp, toidukaupade jaeketi Rimi Eesti tegevjuht Vaido Padumäe ning statistikaameti juhtivanalüütik Jaanika Tiigiste. Saatejuht on Priit Pokk.
Kuula saadet siit:
Saade valmib koostöös statistikaametiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele