Coop Panga juht Margus Rink rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, kuidas neil on õnnestunud integreerida omavahel panga teenused ja kaubandus.
- Coop Panga nõukogu esimees Jaanus Vihand, Coop Panga juht Margus Rink Foto: Andras Kralla/Äripäev
Rink ütles, et kui nad hakkasid panka looma, siis ei soovitud luua tavapärast panka. „Coopi eripära ongi see, et integreerisime panganduse ja kaubanduse. Me oleme seda teinud juba kaks aastat ning meil on selle aja jooksul kogunenud nii häid kui halbu kogemusi,“ rääkis ta.
Tema sõnul on kõige populaarsem panga teenus kaupluses sularaha väljavõtmine. Populaarsuselt teine on kaupluses konto avamine ja pangakaardi tegemine. „Kodulaenu nõustamine või hoiuste info jagamine ei ole meil hästi läinud,“ ütles Rink ning lisas, et see ei ole see teenus, mida kliendid kauplusest saada sooviksid. „Klient ei käi kaupluse riiulite vahel ja mõtle kuhu investeerida.“
Margus Rink esineb 2. oktoobril
Kaubanduse Aastakongressil, kus ta jagab teise sektori esindajana kaupmeestele soovitusi.
Tutvu kongressi kavaga ja registreeru
SIIN.Tooted ja teenused, mida pank kaupluses pakub peab pangajuhi sõnul olema kliendi peas ka loogiliselt seotud. Rink sõnas, et neil on kindlasti veel teenuseid, mida nad plaanivad kauplustega integreerida.
„Üks uus teenus, mis peagi peaks tulema on elektrooniline võlavihik. Teiste sõnadega on tegemist väikelaenuga ning see sobitub kliendi teekonnal kaupluses. Kui kliendil ei ole krediitkaarti, aga ta tahab jääda näiteks kauplusele 11 eurot võlgu, siis see pannakse nö vihikusse kirja,“ selgitas Rink.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.