Eesti Kaupmeeste Liit pärjas Optipro OÜ'd Aasta Kaubandustegu 2019 tiitliga maailmatasemel innovaatilise Zeiss Vision Centre kontseptsioonikaupluse avamise eest.
Pro Optika juhatuse liikme Bruno Lauri sõnul oli Zeissi kontseptsiooni Eestisse toomise ajendiks soov pakkuda ka meie inimestele maailmatasemel tehnoloogiat ja personaliseeritud lahendust. Seni pidi nii kvaliteetsete ja inimese silma eripära arvestavate prilliklaaside tellimiseks sõitma Saksamaale, kus oli lähim vastav kauplus.
Zeiss Vision Centre kauplus T1-s on varustatud kõrgtehnoloogiliste seadmetega ning võimaldab valida väga täpselt inimese nägemisteravusele ja silma eripärale sobivaid prilliklaase. Kaupluste kujundus, tehnilised lahendused ning süstemaatiliselt struktureeritud konsultatsiooniprotsess on loodud ZEISS’i poolt.
Kaupmeeste Liidu tegevjuhi Nele Peili sõnul paistis Pro Optika žüriile silma innovaatilisusega, olles toonud Eestisse tulevikku suunatud tehnoloogilise uuenduse. Samuti eristus kaupluse lahenduse ja teenindajate kliendikeskne mõtlemine.
Aasta Kaubandusteo kuulutas Kaupmeeste Liit välja juba kuuendat aastat. Tunnustuse eesmärk on märgata kaubanduse edulugusid ning tutvustada laiemale avalikkusele edukaid kaubandusettevõtjaid. Võitja kuulutati pidulikult välja 2. oktoobril Kaubanduse Aastakongressil.
Aasta Kaubandustegu auhinna on eelnevalt võitnud:
COOP Eesti sularahateenuse kõikides COOP kauplustes võimaldamise eest
Astri Grupp Balti Jaama Turu arenduse eest
Rahva Raamat eristuva ja pidevalt üllatava ostukeskkonna eest
Apotheka Apteegid uue apteegikeskkonna kontseptsiooni ja innovaatilise tervisliku eluviisi edendamise eest
Circle K Eesti (Statoil Fuel & Retail Eesti AS) klienditeenindaja positiivse kuvandi loomise ja kaubandussektori maine kujundamise eest.
Eesti Kaupmeeste Liit on riigi suurimate jae- ja hulgikaubandusettevõtete ühendus. Liit on asutatud 1996. aastal eesmärgiga esindada ja kaitsta liidu liikmete huve seadusloome protsessis, ettevõtluse arendamisel ja hea kaubandustava põhimõtete süvendamisel.
Seotud lood
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.