• 09.10.19, 10:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jaanus Vihand lubab Apollot kolm korda kasvatada

Viimased seitse aastat edukalt Coop Eesti Keskühistut vedanud ja selle eest tänavu ka parima juhi tiitliga pärjatud Jaanus Vihand juhib nüüd Apollo Gruppi, kus tahetakse järgmise kolme-nelja aastaga kolm korda kasvada. „Otsin väljakutseid, stabiilses süsteemis tiksumine pole minu jaoks,” ütleb ta ise.
Jaanus Vihand
  • Jaanus Vihand Foto: Meeli Küttim
„Iga eelnev ametikoht on andnud midagi uut,” kiidab juht, kes soovib teha asju uutmoodi ning paremini. „Ma pole kunagi otsinud töökohta, kus oleks mõnus ja rahulik elu, vaid mind on alati saatnud soov midagi ära teha, mitte niisama vegeteerida. Olen muutja ja uuendaja, stabiilses süsteemis tiksumine pole minu jaoks.”
Ta on seda meelt, et kui jääda liiga pikalt heade tulemuste ja võitude pärast loorberitele puhkama, on tegelikult juba konkurendile alla jäädud ning koht loovutatud. „Organisatsioon, mis tahab olla edukas, peab elama kogu aeg tulevikus – peab ette nägema, kuidas tulevikus asju lahendatakse ja efektiivsust tõstetakse.”
  • Foto: Meeli Küttim

Uusi ärisid avatakse pea iga päev

Apollot on tituleeritud Baltikumi suurimaks meelelahutusettevõtteks, Vihandile aga meeldib rääkida pigem võimalusest kvaliteetaega veeta. „Pean silmas võimalust olla tervem tänu liikumisele, võimalust olla õnnelikum tänu kinole ja võimalust olla targem tänu lugemisele ja filmidele.”
Apollo Grupis on kinod, raamatukauplused, O´Learyse ja Vapiano restoranid, Blenderi ja Ice Cafe kohvikud, lisaks filmidistributsioon ja tootmine. Eestis avatakse kohe KFC ehk Kentucky Fried Chicken kett, mis Leedus ja Lätis juba edukalt toimib. „Usun, et oleme võimelised kolme-nelja aastaga kolm korda kasvama,” ütleb Vihand silmade särades, tunnistades, et hasart on sees. „Kui midagi teha, siis teha seda hästi.”
Kuidas kolm korda kasvada plaanitakse? „Laiendame kindlasti oma võrgustikku – nii kinode, kohvikute kui ka restoranide oma,” lubab Vihand. „Kindlasti tuleb juurde ärisid, mida lisaks arendame ja mis meie jaoks sünergiat tekitavad.”
Vihandi juhtimisstiili iseloomustab aktiivne panustamine. „Ma käin palju ka „põllu peal” ja proovin ennast panna tarbija kingadesse, et saada aru, kuidas ta end meie teenuseid tarbides tunneb ning kuidas meie töötajad tunnevad end tööd tehes,” kinnitab ta. See on parim viis konaruste lihvimiseks.
Loe pikemalt Jaanus Vihandi persoonilugu Personali Praktikust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele