Tupperware avas lõpuks oma esimese füüsilise kaupluse Manhattani kesklinnas – kuid seda ainult ajutiselt.
Tuntud toiduvalmistamise, ladustamise ja serveerimistooteid pakkuv Tupperware avas Manhattani kesklinnas pop-up kaupluse TuppSoho, mis on avatud detsembrini. Minimalistlikus keskkonnas on tooted välja pandud kaasaegselt ning kasutatud julgeid kujundeid ja värve.
Kaupluses on välja toodud ka Tupperware ajalugu ning avatud muuseum koos ajatute klassikutega.
„TuppSoho avamine on oluline märk Tupperware kaubamärgi pikas ajaloos,“ ütles Tupperware brändide strateegia- ja turundusjuht Asha Gupta. „Me pakume inimestele oma tooteid nii nagu me iial enne pole teinud. Avasime oma kaupluse sellel põhjusel, et veelgi rohkem inimesi saaksid kogeda Tupperware pakutavat proovida.“
TuppSoho lansseerimine langeb kokku kaubamärgi veebi uuendamisega, mis lihtsustab toodete ostmist ja ühenduse loomist ettevõtte kohalike esindajatega.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.