Lindex avalikustas enda 2019. aasta ja neljanda kvartali kasumi ja käive. Ettevõte jätkas positiivset arengud ning parandas kasumlikkust kõigil turgudel, müügikanalites ja ärivaldkondades.
- Lindexi tegevjuht Susanne Ehnbåge
Lindexi 2019. aasta ärikasum oli 340 miljonit Rootsi krooni (2018. aastal 298 miljonit Rootsi krooni). Ettevõtte brutomarginaal paranes oluliselt, müük digikanalites näitas korralikku kasvu ning kulude kontroll aitas kaasa ärikasumi kasvule.
„Oleme väga rahul enda 2019. aasta tulemustega. Viimase kahe aasta jooksul on meie kasumid peaaegu kolmekordistanud. Müük veebikanalites kasvas aastaga 24,3 protsenti ning neljandas kvartalis oli kasv 16%. Samal ajal kasvas keskmine ostlemine, veebipoe külastajate ning kliente arve,“ kommenteeris tulemusi Lindexi tegevjuht Susanne Ehnbåge.
Lindexit ootavad ees põnevad ajad ning ambitsioon on jätkata globaalset kasvu enda kanalites ja ka partnerite kaudu.
„2020. aasta saab olema meie jaoks põnev ja sündmusterohke. Arendame pidevalt oma valikut ning tulime just turule sisekujunduskollektsiooniga Lindex Baby Home. Meie koostöö Zalandoga ja veebimüügi käivitamine Hiinas on olulised verstapostid Lindexi ülemaailmses laienemises,“ rääkis Ehnbåge.
Seotud lood
Lindex jätkab digitaalset laienemist ja alustab oma rõivakollektsiooni müümist Zalandos. Moeettevõttel ja Euroopa juhtival moe- ja elustiili platvormil on oluline ühine alus: kliendikesksus ja kõrged eesmärgid säästvale arengule.
Soome kaubandushiid Stockmann kaalub rõivaketi Lindexi müüki, vahendab Reuters.
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.