COVID-19 levik sunnib paljusid kaubandus- ja teenindusettevõtteid senisest enam oma töötajate ja klientide turvalisusele mõtlema. Turvatunde tekitamiseks on praegu oluline mõõta ka töötajate kehatemperatuuri, sest see on üks peamisi koroonaviiruse tunnuseid. Kuidas aga palaviku mõõtmist automatiseerida?
Palavik ei ole koroonaviiruse ainus tunnus ja kõigil nakatunutel seda ei esinegi, kuid samas on kehatemperatuuri tõus üks peamisi sümptomeid, mis aitab haigestunut ära tunda.
Samas on iga töötaja või kliendi kehatemperatuuri mõõtmine käsitsi liialt ajakulukas.
Turvateenuseid pakkuva G4Si sõnul on palaviku mõõtmist võimalik ka automatiseerida ja sellest võiks saada ka turvasüsteemi üks osa. Sellist süsteemi on võimalik turvaprotsessi integreerida ka nii, et näiteks läbipääsuväravad kõrgema kehatemperatuuri tuvastamise korral lihtsalt ei avane ehk inimene tööruumidesse siseneda ei saa.
Eriti oluline on sellise süsteemi rakendamine näiteks büroohoonetes, tehastes, kaubanduskeskuses või kauplustes, kus liigub palju inimesi.
Uus palaviku tuvastamise lahendus koosneb termokaamerast ja tipptasemel analüütikast, mis lubab inimese kehatemperatuuri mõõta kuni viie meetri kauguselt ja mida ei sega maskid ega mütsid.
Muidugi ei garanteeri automaatne temperatuuri mõõtmine kõigi viirusekandjate avastamist, kuid annab siiski lisakindluse nii töötajatele, klientidele kui külastajatele, keda kontrollitakse. See aitab minimeerida võimalust, et nakatunu puutub kokku suure hulga teistega, keda ta potentsiaalselt nakatada võib.
TULEKUL!
Tule osale
tasuta veebiseminaril
„Kõik kraadivad! Kuidas kasutada palavikku tuvastaid lahendusi?“, mis toimub 23. aprillil kell 13.00 - 14.00.
Seminari teemad:
• Kuidas kaitsta kollektiivi ja kliente viiruspuhangu eest?
• Mida teha, et välistada viiruse jõudmine ettevõtte ruumidesse ka pärast eriolukorda?
• Kuidas on minu ohutus teie ettevõttes hoitud?
Veebiseminari viivad läbi G4Si spetsialistid. Rohkem infot ja registreerida saab
SIIN.Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.