• 04.05.20, 15:02

Topauto hakkas kontaktivabalt autosid müüma

Automüüja Topauto käivitas eelmisel nädalal kontaktivaba autode müügi, kus klient saab ülevaatliku video abil autoga põhjalikult tutvuda ning ostusoovi korral auto ilma füüsiliste kontaktideta enda nimele vormistada.
Kontaktivaba auto müük Topautos
  • Kontaktivaba auto müük Topautos Foto: Topauto
„Meie müügikonsultandid võtavad sellest nädalast virtuaalse abimehe rolli ning tutvustavad ostjatele autosid nüüd videoülevaadete vahendusel. Seega ei pea kliendid enda tervist ohtu seadma ning saavad pakutavate mudelitega Topauto veebilehel mugavalt ja kontaktivabalt tutvuda,“ ütles Topauto müügijuht Janek Eskor.
Ta selgitas, et nende kodulehel on müügis olevate kasutatud autode kohta olemas põhjalikud tehnilised andmed ja pildid, kuhu on lisatud ka virtuaalsed tutvusmisvideod, mille abil saavad kliendid igast autost asjatundliku ja põhjaliku ülevaate.
Topauto müügikonsultandid räägivad virtuaalsetes tutvustusvideotes seda, mille kohta kliendid tavaliselt enim küsivad – autokere ja velgede seisukord, võimalikud kriimud, lisavarustus ja auto omadused.
Klientidel on võimalik küsida lisainfot telefoni või Skype’i teel ning soovi korral tutvustab müügikonsultant video vahendusel autot veelgi. Kokkuleppel on võimalik ka kontaktivaba proovisõit organiseerida. „Desinfitseerime autode enimpuudutatavad pinnad hoolikalt pärast iga proovisõitu,“ kinnitas Eskor.
Kui pärast proovisõitu ja oma silmaga auto nägemist on ostusoov kindel, saab auto ümbervormistamise ja üle andmise läbi viia samuti kontaktivabalt.
„Olukorras, kus me ei tea, kaua eriolukord kestab ning milliseks terve see aasta kujuneb, on klientidega suhtlemisel oluline paindlikkus ja seepärast soovimegi omalt poolt kõik teha, et ka suured ostud, nagu autoost, oleks mugavad ja riskivabad,“ ütles Eskor.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele