• 17.06.20, 14:55

Kuidas Tele2 kliendi südant puudutab?

Teenindus on Tele2 Eesti jaoks päriselt oluline ning ettevõtte Chief Happiness Officeri Sirli Seliovi sõnul on see kogu aeg oluline olnud aga päriselt oluline alles viimasel ajal. Äripäeva teeninduskonverentsil rääkis ta, kuidas nad väiksete tegudega on üha rohkem klientide südameid hakanud puudutama.
Ants sai Tele2 Eestilt kingituseks uue telefoni
  • Ants sai Tele2 Eestilt kingituseks uue telefoni Foto: Tele2 Eesti
Seliov selgitas, et enne kui nad soovisid enda teeninduse uuele tasemele viia tahtsid nad teada, mis on Eesti teenindusmaastikul puudu on. „Tegime Norstatiga detsembris 2019 – jaanuar 2020 uuringu ning tulemustest selgus, et 78% Eestis pakutavast teenindusest on hea-pigem hea, kuid vaid 1% on suurepärast teenindust.“ Ta ütles, et Eesti teenindajad on viisakad, sõbralikud ja kompetentsed enda töös, kuid puudu on personaalsusest ja emotsionaalsusest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele