• 12.08.20, 14:07

E-kaubanduses tagab konkurentsieelise sama päeva kullerteenus

Kuni 25% klientidest jätavad oma ostu pooleli, kui e-pood ei paku kauba samal päeval kohale toimetamise võimalust.
E-kaubanduses tagab konkurentsieelise sama päeva kullerteenus
  • Foto: Schutterstock
Kevadine eriolukord andis e-kaubanduse kasvule korraliku tõuke ning paraku seisame täna taas silmitsi võimalusega, et distantsilt töötamine ja veebipõhine elukorraldus saavad reaalsuseks. Kantar Emori andmetel on sagedasi veebiostlejaid ehk neid, kes teevad oste kaks-kolm korda kuus, aasta varasema 23% asemel nüüd 41%. Klientide ostu- ja käitumisharjumused on muutunud jäädavalt, sest ka kaubanduskeskuste ja jaemüügi taasavamine ei ole e-kaubanduse kasvu pidurdanud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele