• 05.10.20, 12:05

Kaupluseketi müük pani seitsmeks aastaks vaidlema

Jahipauna kaupluste ümber puhkes aastatepikkune äritüli, kui ettevõtjad Rait Viitkar ja Markko Masso veensid Jahipauna omanikud müüma firma aktsiad nende ettevõttele, kuid jätsid siis nende eest suure osa maksmata. Tagantjärele arvavad mõlemad pooled, et said petta.
Sulev Reinpuu käis koos teiste endiste Jahipauna omanikega seitse aastat kohut kunagise koostööpartneriga, kes ostis nende firma ära, kuid ootas 70% hinnaalandust.
  • Sulev Reinpuu käis koos teiste endiste Jahipauna omanikega seitse aastat kohut kunagise koostööpartneriga, kes ostis nende firma ära, kuid ootas 70% hinnaalandust. Foto: Andras Kralla
"Nad arvasid, et äkki saavad poolmuidu midagi,“ tõdes Jahipauna üks endistest omanikest Sulev Reinpuu. Tema sõnul proovisid Viitkar ja Masso õnne, kas neil õnnestub jätta 70 protsenti kokku lepitud hinnast maksmata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele