Jana Kukk: klienti pole mõtet küsitleda, ta ei räägi teile tõtt
Selleks, et suurendada müüki, pole mõtet klientidelt küsida, mida nad soovivad – nad ei räägi teile tõtt, rääkis Delovõje Vedomosti ärifoorumil teenusedisaini agentuuri Rethnik asutaja Jana Kukk.
Teenusedisaini agentuuri Rethnik asutaja Jana Kukk
„Kui minna mõnda ettevõttesse ja küsida: „Mida teha?“, siis võib saada palju erinevaid vastuseid. Tunniajase ajurünnakuga võib saada ülesandeid, mida jaguks 10–15 aasta peale. Väljakutse pole selles, kuidas ideid koguda, vaid selles, kuidas valida kõige paremini töötavad ideed, ” rääkis Kukk.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.