• 28.10.20, 13:19

4 teadlikku sammu kasumliku e-äri poole

E-äri arendamisel räägitakse tihti kliendibaasi kasvatamisest, turundusest ja kõikvõimalikest nippidest, kuidas esmakordseid kliente läbi “lehtri” tehinguni suunata. Kasumlikkus saab aga selle kõrval teenimatult vähe tähelepanu. Net Groupi e-äri valdkonnajuht Anders Abel toobki välja 4 teadlikku sammu kasumliku e-äri poole.
Anders Abel jagab 4 teadlikku sammu, kuidas e-poe kasumlikkust kasvatada.
  • Anders Abel jagab 4 teadlikku sammu, kuidas e-poe kasumlikkust kasvatada.
Kasumlikkus on äri edukuse seisukohalt kriitilise tähtsusega. Kasumlik ettevõte on võimeline investeerima, on valmis ootamatusteks ning julgeb võtta riske uute viiside leidmiseks oma turuosa suurendamisel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele