Mitu endist Cleveroni tippjuhti asutasid sügisel varasema tööandjaga konkureeriva ettevõtte. Tänavu hakatakse pakiautomaatide teenust pakkuma lisaks Eestile ka Skandinaavias.
- Pakiautomaatide prototüübid valmisid kodugaraažis. Pildil esiplaanil ParcelSea kaasasutaja Andres Sampka. Foto: Sten Roosvald
Personaalseid nutipostkaste tootva firma ParcelSea lõid Cleveroni tarkvaraarenduse juht Indrek Jürgenson ja tarneahelajuht Andres Sampka, tiimi värvati ka Cleveroni USA-äri juhtinud Tanel Raun.
"Näeme tootes suurt potentsiaali, sest kõigile tuntud kodupostkastid on ennast ammendamas – koju tellitud pakke jõuab täna kodudesse rohkem kui erinevaid kirju," selgitas Jürgenson. Ettevõte plaanib tulu teenida nutipostkastide väljarentimisest ja müügist.
ParcelSea arendab postkaste, mis võtavad koju tellitud kaubad kontaktivabalt vastu, nii et omanik ei pea ise kodus olema. Lahendus on kõigile avatud ja integratsioonivaba, mis tähendab, et nutipostkasti saavad kaupu jätta nii kullerettevõtted, aga ka sõbrad-tuttavad.
Hetkel käib toote arendamine, täiustamine ning esmane testimine. Jaanuari lõpus paigaldatakse 20 esimest nutipostkasti juba eestlaste kodudesse. Aasta teises pooles planeeritakse laieneda ka Skandinaaviasse.
Loe pikemalt
Ituudised.eeSeotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.