Eesti ühe suurema isikukaitsevahendite pakkuja Corpoweari juhi Taavi Sepa sõnul kasvas eelmisel aastal Eestis kaitsemaskide müük kuus korda ja kummikinnaste müük kolm korda. Marulist kasvu näitas teistegi isikukaitsevahendite müük.
„Ehkki äri tegi rekordilisi tulemusi, polnud meie aasta mõistagi meelakkumine, vaid paras Ameerika mäed. Me pole kunagi nii palju töötanud, kohati ka ületöötanud. Otsuseid tuli teha kiiresti, et mitte tärkavaid võimalusi maha magada, kuid teisalt tuli säilitada külm pea, et vältida suuri vigu. Tagantjärele hinnates saime küll paar korda kergelt vastu näppe, kuid suures plaanis talitasime õigesti,“ ütles Sepp.
Seotud lood
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.