Alates 1. märtsist hakkab kehtima Prisma Peremarketi uus lojaalsusprogramm, kus kõikidel klientidel on võimalik koguda boonuseid juba esimesest sendist.

- Prisma peremarket Mustika kaubanduskeskuses Foto: Raul Mee
Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Liina Pärlin usub, et see muutus on õige, eriti praegusel ajal, kui paljud inimesed on raskes olukorras. "Ükski ettevõte ei muuda lojaalsusprogrammi kergekäeliselt. Rahulolevad lojaalsed kliendid on Prismale väga olulised ning muutused peavad lähtuma klientide ootustest ja arvamustest," sõnas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestlaste ostukäitumine on viimaste aastate jooksul teinud läbi märkimisväärse muutuse. Toidukaupade tellimine nutiseadmetest on saanud igapäevaseks osaks, eriti nende jaoks, kes hindavad kiireid ja mugavaid lahendusi.