• 05.02.21, 13:23

Prisma uuendab enda lojaalsusprogrammi

Alates 1. märtsist hakkab kehtima Prisma Peremarketi uus lojaalsusprogramm, kus kõikidel klientidel on võimalik koguda boonuseid juba esimesest sendist.
Prisma peremarket Mustika kaubanduskeskuses
  • Prisma peremarket Mustika kaubanduskeskuses Foto: Raul Mee
Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Liina Pärlin usub, et see muutus on õige, eriti praegusel ajal, kui paljud inimesed on raskes olukorras. "Ükski ettevõte ei muuda lojaalsusprogrammi kergekäeliselt. Rahulolevad lojaalsed kliendid on Prismale väga olulised ning muutused peavad lähtuma klientide ootustest ja arvamustest," sõnas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.03.25, 11:04
Selver laiendas haaret: nüüd 43 kauplust Woltis saadaval
Eestlaste ostukäitumine on viimaste aastate jooksul teinud läbi märkimisväärse muutuse. Toidukaupade tellimine nutiseadmetest on saanud igapäevaseks osaks, eriti nende jaoks, kes hindavad kiireid ja mugavaid lahendusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele