• 10.03.21, 16:39

Kas kaupmees võiks taas saada tiitli PARIM JUHT? Esita oma kandidaat

Kaheksandat korda toimuv konkurss „Parim juht” otsib Eesti kõige eeskujulikumat juhti, kes lisaks oma ettevõttele või organisatsioonile suunab ja panustab ühiskonda laiemalt.
Kas kaupmees võiks taas saada tiitli PARIM JUHT? Esita oma kandidaat
Oma kandidaadi saavad esitada kõik soovijad. See on hea võimalus tunnustada oma juhti või mõnda teist inspireerivat Eesti juhti.
Parim juht võib töötada avalikus või erasektoris, ta on eeskuju ja inspireerib. Seda, et parimate juhtide avatusest, maailmavaatest, väärtustest, ambitsioonikusest ja tegutsemisest sõltub iga töötaja, meeskonna, organisatsiooni ja ühiskonna käekäik, rõhutavad ka konkursi korraldajad.
Žürii hindab parima väljaselgitamisel kolme asja:
1. Juhitava ettevõtte või organisatsiooni pikaajalised head tulemused.
2. Juhi eetilisus ja vastutustundlikkus.
3. Juhi panus Eestile laiemalt lisaks enda vastutada oleva organisatsiooni tegevusele.
Aasta parima juhi konkurss
• Kõigil lugejatel on võimalus pakkuda nominente koos põhjendusega veebiküsitluses, mille leiab siit. Kandidaate saab esitada 31. märtsini.
• Nominendid ja finalistid avalikustatakse aprillis 2021.
• Parima juhi tiitel antakse pidulikult üle 13.–14. mail toimuval 26. Pärnu Juhtimiskonverentsil „Tule teadus appi!“
• Kaheksandat korda toimuva konkursi žüriisse kuuluvad Eesti Tööandjate Keskliit, Eesti Personalijuhtimise Ühing PARE, Äripäev (Pärnu Konverentsid) ja 2020. aastal parimaks juhiks valitud Otto Richard Pukk.

Seitse parimat juhti

• 2020. aastal Soome börsil noteeritud elektroonikatööstuse Incap president Otto Richard Pukk
• 2019. aastal Coop Eesti juht Jaanus Vihand
• 2018. aastal Circle K Eesti juht Kai Realo
• 2017. aastal pikaaegne elektroonikatööstuse ABB Eesti ja Balti tegevuste juht Во Henriksson
• 2016. aastal LHV Panga juhatuse liige Erkki Raasuke
• 2015. aastal Estraveli pikaaegne juht Anne Samlik
• 2014. aastal Sisekaitseakadeemia rektor Lauri Tabur

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele