Astri e-keskus sai eile 5-aastaseks ja tähistas sellega oma rekordaastat. Ettevõte kasvatas aastaga oma käivet üle 200%, külastuste arvu mitme miljoni võrra ning uusi e-poode liitus Astri.ee platvormiga ligi 300.
Astri Grupi turundusjuhi Matthias Vutti sõnul oli hästi toimiv e-keskus see, mis aitas neil ja kümnetel partneritel kriisis paremini hakkama saada. „Kui aasta tagasi kaubanduskeskused sisuliselt päeva pealt kinni pandi, suunasime kogu fookuse ümber e-kaubandusele. Me ei pidanud kiiruga hakkama poolikuid lahendusi pakkuma, vaid saime keskenduda oma klientide abistamisele e-kaubanduse suunal. Tänaseks võib öelda, et külastuste arvu poolest, ei jää e-keskus enam füüsilistele kaubanduskeskustele alla.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestlaste ostukäitumine on viimaste aastate jooksul teinud läbi märkimisväärse muutuse. Toidukaupade tellimine nutiseadmetest on saanud igapäevaseks osaks, eriti nende jaoks, kes hindavad kiireid ja mugavaid lahendusi.