Dominate Sales'i raskekahurvägi Silver Rooger, Kaspar Kuntor ja Andres Kiviselg jagavad mitmeid soovitusi müügi teemal. Kuula "Nimed müügitahvlil" saateid ning leia enda jaoks parimad mõtted, mida kohe töös rakendada.
- Kaspar Kuntor ja Silver Rooger
Mida teha, kui müügiinimene ei müü?
Silver Rooger, Kaspar Kuntor ja Rene Sieberk Dominate Salesist jagavad nõuandeid, kuidas müügiinimesed taas müüki tegema panna.
Kui inimene ei müü, siis on küsimus vähemalt ühes järgnevas:
• Puudub tahe/motivatsioon või inimest piirab hirm
• Puuduvad teadmised, mida mis järjekorras teha
• Puuduvad oskused, kogemus, vilumus teadmiste edukaks rakendamiseks.
Lähtuvalt eelnevast, tuleb lisaks teadmistele ja oskuste treenimisele tegeleda ka hirmude, piiravate uskumuste eemaldamise ning inimese motivatsiooni ja tööõnne hoidmisega. Selleks on vaja teada inimese baasväärtusi ja vajadusi, mis töötajat motiveerivad ning seejuures on oluline mõista, et erinevate inimeste puhul on need erineva tähtsusega.
Mida teha, kui müügiinimene ei müü?
Closing II. Kuidas tegeleda edasilükkamistega ja lahendada kliendi piiravaid uskumusi ning hirme?
Saates käsitletakse closingu põhimõtteid ja tutvustatakse esmast kahte closingut. Silver Rooger ja Kaspar Kuntor Dominate Salesist lähevad konkreetsemaks ja vaatavad, mida teha levinud edasilükkamistega. Oluline on siinjuures ära tabada, millal on tegemist argumendi versus ettekäändega ja kuidas siis ka vastavalt läheneda.
Saatejuhid vaatavad ja lahendavad kolm näidiskaasust ning seejärel uurivad enamlevinumaid piiravaid uskumusi ning hirme. Saates pakuvad nad ka võimalike strateegiaid nende tuvastamiseks, eesmärgiga need eemaldada ning aidata kliendil jõuda otsuseni.
Closing II. Kuidas tegeleda edasilükkamistega ja lahendada kliendi piiravaid uskumusi ning hirme?
Miks ei tohi teha järeleandmisi?
Silver Rooger ja Kaspar Kuntor Dominate Salesist jätkavad closingu teemat. Seekordses saates vaadatakse veel luubiga sissepoole, miks ei tohi teha closimisel järeleandmisi. Suur viga, mida enamik teevad on see, et ei analüüsita kliendi EI-sid ja nad ei kuula klienti.
Miks ei tohi teha close'misel järeleandmisi?
Kolm sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule
Kaspar Kuntor ja Silver Rooger Dominate Salesist võtavad luubi alla selle, kuidas jõuda toimiva lähenemiseni, mis toob stabiilset tulemust? Miks lisaks tulemusmõõdikule tasub ka kriitilisi müügitegevusi mõõta?
Saatejuhid jagavad elulisi näiteid, kuidas ettevõtted, kes juhivad neid tegevusi tagavad piisavas arvus täitmise, loovad ka kordades paremad eeldused tulemuste saavutamiseks! Vaadatakse üle 3 müügijuhtimise sammast, mis aitavad müügimeeskonnal püsivalt kõrget tulemust luua.
Räägitakse ka töötajate uskumusest tootesse ning sellest, kuidas seda parandada ja mis juhtub, kui seda ei parandata? Eriti väärtuslik kuulamine on see neile, kes tahavad luua paremat süsteemi või pole olemasoleva olukorraga rahul.
Kolm sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule
6 sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule. Osa 2
Silver Rooger ja Kaspar Kuntor Dominate Salesist võtavad seekordses saates ette järgmised kolm tugisammast, mis müügimeeskonna võidule viib. Kõigile tugevat väljakutset pakkuv 2020. aasta on näidanud, et firma arendamine on esikohal, kui tahetakse saada parimaid kättesaadavaid tulemusi. Võtke need 6 sammast omale kasutusele, putitage masinat ning teeme 2021. aastal võimsamalt kui kunagi varem!
6 sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule. Osa 2
Andres Kiviselg: Must vöö müügis või tippvorm on alles ees?
Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger vestleb seekord ettevõtte kõige värskeima liikme, kogenud müügiinimese, coachi ja treeneri Andres Kiviseljaga.
Andres on pikalt juhtinud ühte Eesti edukaimat otsemüügi tiimi ning treeninud ja koolitanud üle 40-ne Eesti müügi- ja teenindusmeeskonna. Juttu tuleb sellest, kuidas ta üldse müügini jõudis. Miks pärast üheksat aktiivset aastat müügis ta tunneb, et tema tippvorm ja suurimad saavutused on alles ees? Millised on tema 3 praktilist nõuannet olemasolevatele ja tulevastele müügijuhtidele? Mida on õpetanud talle elu Sellitis ja kuidas temast sai 30 liikmelise müügitiimi juht/treener. Saate lõpus jagab Andres praktilisi nõuandeid ja samme, mida juhid peaksid müügikäibe suurendamiseks ette võtma.
Andres Kiviselg: Must vöö müügis või tippvorm on alles ees?
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.