Amazon liigub Eestile järjest lähemale, aga e-kauplejate poole on teel veel üks hoop
Suured ettevõtted, nagu näiteks Amazon, kasvatavad Eesti e-kaubanduses järjest oma rolli, kuid lisaks kaubandushiiu Eestile lähemale nihkumisele on e-kauplejate poole teel veel üks hoop.
Milline on kohalike tegijate võimalus selliste globaalsete hiidude nagu Amazon vastu, seda küsisime hommikuprogrammis sadadele kaupmeestele e-kaubanduskeskust ehk veebikodu jagava Astri Grupi turundusjuhilt Matthias Vutilt.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.