Tarbijakäitumise ja kliendikogemuse ekspert Toomas Danneberg on korduvalt kokku puutunud müüjate pimeda uskumusega sellest, milline on nende klientide ostukogemus. Praktilised vaatlused ja katsed neid veendumusi sageli ei kinnita.
- Toomas Danneberg (vasakul) ütleb, et praktilised vaatlused tihti ei kinnita müüjate veendumust sellest, milline on nende klientide ostukogemuse.
Et turunduse jõul tarbija ostuotsuseid tulemuslikult suunata, tuleb esmalt tema mõttemaailma ja käitumist mõista. „Kaasake tarbijaid infot ja andmeid jagama, aga andke neile ka teada, miks on see oluline ja mida nad vastu saavad,“ ütleb Danneberg.
Millised on kaasaegsete turundustegevuste nähtamatud niidid, selle üle juurdlevad ka neuroturunduse eksperdid Matt Johnson ja Prince Ghuman oma värskelt eesti keeles ilmunud käsiraamatus
„Pimenägemine“.
Saadet juhib Urmas Kamdron.
Kuidas turundus meie ostukäitumist tegelikult mõjutab?
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.