E-kaupmehed peaksid kliendikogemust õppima pankadelt
Kuigi internetis ostlemine on tõusuteel, siis kasutajakogemus vajab veel parandamist, märkis Kantar Emori ekspert Aivar Voog Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Kantar Emori eksperdi Aivar Voogi sõnul saaksid kaupmehed enda e-teenuste kasutajakogemust õppida näiteks pankadelt, kus seda on aastaid lihvitud.
Foto: Raul Mee
Pangandusest on suhtlusprotsessiga jõutud nüüdseks väga viimistletud protsessini, ütles Voog. Toidukaupade müüjatel pole protsessid aga veel niivõrd optimeeritud ning raskuseks on teenuste eri iseloom.
Saates tähistame 30. sünnipäeva Eesti ühe tuntuma jaeketi – Selveri – seltsis. Selveri teekond algas 1995. aastal Lasnamäelt tagasihoidliku punastest tellistest angaariga, millest kasvas välja kaasaegne supermarket ning sealt edasi üleriigiline kett kümnete tuhandete klientidega.