Loov Organic tegevjuht Ahto Vegmann, Kiigesellid partner Mirko Miilits ja Erismet partner Madis Kerna jagasid Amazoni aastakonverentsil enda kogemusi ja soovitusi, kuidas Amazonis Eesti tooteid müüa.
- Madis Kerna, Ahto Vegmann, Mirko Miilits ja moderaator Mihkel Moosel Foto: Renata Keva
Miilits rääkis, et nende suurim ämber Amazonis müümisel oli see, kui nad proovisid omal käel enda kanalites enda tooteid müüa. „Oleks võinud kohe alustada müüki Amazonis,“ sõnas ta. Vegmannil ütles, et nende suurim ämber oli see, kui nad hakkasid Amazonile rohkem rõhku pöörama ja panid enda listingutesse kõik terviseala märksõnad ja nimetused. „Arvasime, et oleme geeniused. Paari päeva möödudes hakkasid listingud kinni minema.“ Vegmann rääkis, et nad läksid pea ees ning ei tutvunud turuplatsi reeglitega.
Seotud lood
Süsinikkiust toodetega vaid pooleteise aastaga 100 000 USA dollari suuruse kuukäibe saavutanud Erismet OÜ partner Madis Kerna rääkis, kuidas ettevõte alguse sai ning kuidas sealsel turuplatsil läbi lüüa.
Miljonikäivetega Amazoni müüja Kanadast Norman Farrar tõi Amazoni aastakonverentsil välja 10 lihtsat soovitust, kuidas tootele väärtust lisada ning seeläbi enda kasumit maksimeerida.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.