Uurisime enne Müügijuhtimise aastakonverentsi, milline on müügijuhtide jaoks oluline teema konverentsi moderaatori ja Fontakt OÜ juhi Siim Salme arvates. Tema tõi olulise teemana välja müügi juhtimise distantsilt.
Mida sina näed täna kõige kuumema teemana müügijuhi laual ja miks?
Vastab Fontakt OÜ juht Siim Salme: Müügijuhi eesmärk on realiseerida kasumi suurendamiseks ning müügimahu kasvatamiseks erinevaid müügistrateegiaid ja juhtimistehnikaid.
2020. aastal läksid kogu maailmas asjad väga sassi ning müügi juhtimine on ehk täna isegi suurem väljakutse, sest lisaks tööjõu nappusele on suur enamus harjunud distantsilt töötama ning vaevalt see ka tulevikus 100% taastub olukorraks, kus käidi igapäevaselt kaheksast-viieni kontoris. Me viisime alles hiljuti läbi uuringu meie enda ettevõttes (Fontakt OÜ), kust selgus, et 89% töötajatest eelistab kodukontoris töötada ka edaspidi ja aeg-ajalt kontorit külastada ning lausa 95% oli seda meelt, et nende tulemused on kodus töötades tulemuslikumad ning seda näitas ka tulemuste võrdlus – tõesti on! Äge!
Ehk jõuame välja selleni, et müügijuhil peavad olema väga head tööriistad oma eesmärkide elluviimiseks ka sellises olukorras, kus oma müügitöötajaga puututakse kokku virtuaalselt. Tööriistade all pean silmas eelkõige CRM-i, ehk müügi- ja kliendihalduse lahendust. Ainuüksi 2014 aastal läbi viidud Nucleus Researchi andmetel tõi iga CRM-ile kulutatud euro tagasi 7,33 eurot. Täna jääb ettevõttel väga palju raha teenimata ainuüksi seetõttu, et CRM on kehv või see üldse puudub.
Lisalugemiseks soovitab ta artiklit
"Kas teie ettevõte vajab CRM'i"Siim Salme ja Rene Sildvee modereerivad 23. septembril toimuvat konverentsi
„Müügijuhtimine 2021 Taas Koos“ ja rikastavad konverentsi kogemuslugudega müügijuhtimise argipäevast. Vaata konverentsi programmi ja pane ennast kirja
SIIN. Saadaval on veel viimased 12 kohta.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.