• 13.10.21, 14:51

Muutunud tarbimisharjumuste tõttu sulgeb rõivabränd oma uksed

Viru Keskuses sulges oktoobris oma kaupluse rõivabränd Promod. Peale Eesti läksid kinni ka Baltikumis ja mujal maailmas asuvad Promodi kauplused ning jäävad avatuks vaid oma koduturul Prantsusmaal.
Promod on naiste rõivaste bränd, mille ainus Eesti kauplus Viru Keskuses pandi kinni.
  • Promod on naiste rõivaste bränd, mille ainus Eesti kauplus Viru Keskuses pandi kinni. Foto: Maris Ojasuu
Rõivabrändi Promod esindab Eestis ettevõte Apranga Group, mida juhitakse Leedus. Apranga müügidirektor Irma Marcinkienė ütles, et Promodi kauplused suletakse Baltikumis praegu samm-sammult. "Viru Keskuse kauplus oligi viimane, mida meie Apranga Grupp opereeris," lisas Marcinkienė.

Seotud lood

Uudised
  • 05.03.21, 16:09
LHV ootab Apranga aktsia korralikku kasvu
LHV analüütikud näevad Apranga aktsiale korralikku tõusuruumi 40–50 protsenti, selgub värskest raportist.
Börsiuudised
  • 30.07.21, 09:50
Apranga tuli aastatagusest kahjumist välja
Leedu rõivafirma Apranga Grupp teenis esimesel poolaastal 81,2 miljoni eurose käibe juures 0,957 miljonit eurot kasumit. Eelmisel aastal samal ajal oli ettevõte 0,579 miljoni euroga kahjumis, selgub börsiteatest.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.03.25, 10:30
QR-koodid võtavad vöötkoodid üle: kuidas saavad ettevõtted muutusi maksimaalselt enda kasuks pöörata?
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele