BaltCapi investeeringute juhi Sten Sontsi sõnul on Weekendi asutajad Merlin ja Taavi Laeks üles ehitanud väga tugeva jaemüügiformaadi, kus tavakauplused ja e-pood toimivad suurepärases sünergias. “Weekendi kasvustrateegia põhineb skaleeritaval ärimudelil ja põhimõttel, kus, e-poed käivad alati käsikäes füüsiliste kauplustega.“
BaltCap Growth Fund (BGF) on sõlminud kokkuleppe 30% osaluse omandamiseks hiljuti tegevust alustanud Läti kütusetanklate ja mugavuspoodide ketis KOOL, pakkudes kasvukapitali ettevõtte edasise laienemise kiirendamiseks.
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.