• 25.02.22, 17:04

Hulgikaupmees suures mures: mis saab töötajatest ja tagasi saadetavast kaubast?

Toidu- ja esmatarbekaupade vahendamisega tegelev SalesProff OÜ brändijuht Merje Raiend tunneb suurt muret selle üle, mis saab sellest kaubast, mille jaeketid neile tagasi saadavad, ning milline saatus ootab ettevõtte töötajaid.
Kuvatõmmis SalesProff OÜ kodulehelt.
  • Kuvatõmmis SalesProff OÜ kodulehelt. Foto: Kuvatõmmis
Raiend sõnab, et hetkel maailmas toimuv on loomulikult kohutav, kuid suurt muret tunneb ta ettevõtte töötajate pärast ja samuti sellest, mis saab kaubast, mille kauplused nende ladudesse tagasi saadavad. "Ka meil töötab ettevõttes ukrainlasi, kuid mille eest neile palka maksame, kui kõik kaup saadetakse sisuliselt üle öö lattu tagasi ja keegi seda ei taha," sõnas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 03.03.22, 08:38
Poed tahavad Venemaa ja Valgevene kaupu tagastada
Kui tarbijate huvi Ukraina toodete vastu kasvab üha rohkem, siis Venemaa ja Valgevene kaupu enam naljalt poelettidelt ei leia. Kauplusketid nuputavad, mida nende toodetega peale hakata.
Uudised
  • 02.03.22, 16:18
Hulgikaupmehed: olukord on ületanud igasuguse taluvuse piiri
Pöördusime kolme hulgikaupmehe poole uurimaks, milline on nende olukord seoses sellega, kui jaeketid Venemaa ja Valgevene päritolu tooted kaubavalikust välja arvasid.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele