E-kaubandus moodustab Eesti e-kaubanduse liidu statistika järgi juba vähemalt 15% kogu jaekaubanduse mahust. Kolme erineva valdkonna juhid räägivad, millised on tarbija ootused ja kuidas kasvava nõudlusega sammu pidada.
- E-kaubandus moodustab Eesti e-kaubanduse liidu statistika järgi juba vähemalt 15% kogu jaekaubanduse mahust. Foto: Liis Treimann
Barbora turundusjuhi Argo Kubja sõnul on e-kaubanduse suurimad väljakutsed kasvava nõudlusega sammu pidamine, kuna see nõuab palju tööjõudu, ning uusi viise, kuidas tööd automatiseerida. „Mida suurem on klientuur, seda rohkem tuleb vaeva näha klientide vajaduste täitmisega. See puudutab nii sortimenti, väärtuspakkumist, kui ka ettevõtte ülest kommunikatsiooni,“ ütles Kubja.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.