• 16.05.22, 16:30

Kuidas saavutada kliendiga hea kontakt?

"Enne, kui hakata kliendile midagi müüma, tuleb temaga kõigepealt tuttavaks saada," ütles müügitreener Urmas Kamdron Teeninduskonverentsil 2022, kus ta tõi välja tähtsamad punktid selle kohta, kuidas kliendiga parem kontakt saavutada.
Müügitreener Urmas Kamdron
  • Müügitreener Urmas Kamdron Foto: Marko Mumm/Meediafoto
Kamdron tõi kõigepealt välja, millal me oleme professionaalid. Näitena tõi ta Rootsi professor Anders Ericssoni 10 000 tunni reegli, mida on tema sõnul üritatud ka ümber lükata. “Mina olen seda meelt, et see reegel kehtib. Kui mõtlete korraks oma tavalisele müügikohtumiste päevale, ehk siis 10 000 tundi intensiivset praktikat selles, milles tahad hea olla. Minu parimal päeval oleks kolm müügikohtumist. See tähendaks seda, et ma saaksin kolm tundi päevas praktiseerida intensiivselt midagi, milles tahan väga hea olla, ehk kuidas inimestele informatsiooni edasi anda, kuidas neid veenda ja jõuda tellimuseni,” sõnas ta. “Kui teete kiire jagamise, siis mul läheb ikka üle kümne aasta aega, et heaks saada. Kas 10 aastat on vajalik? Ma ei ole selles nii kindel. Küsimus on selles, et tänane mentaliteet on see, et tahan kiirelt oma oskusi kätte saada. Lihtsalt mõned oskused ei tule nii kiiresti kätte. Sa pead neid praktiseerima ja kui korra müügitöölt kõrvale astud, siis lähed rooste.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele