Kantar Emori toidukaupade e-ostmise konkurentsiuuringu põhjal on liidrikohal jätkuvalt e-Selver. Kindlal teisel kohal on Barbora ning kolmandaks on tõusnud Rimi e-pood, jättes selja taha eCoopi.
E-Selver on kõige tuntum toidukaupade e-pood, millel on kõige laiem ostjaskond ning enim lojaalseid ja rahulolevaid kliente. „Tegemist on klientide hinnangul ka kõige usaldusväärsema ostukohaga, mis pakub mugavat ja lihtsat ostlemist, värsket ja kvaliteetset kaupa ning laia kaubavalikut,“ selgitas Kantar Emori uuringuekspert Kersten Jõgi. Konkurentidest enam kiita saab ka e-Selveri kullerite viisakus ja sõbralikkus.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.