• 10.06.22, 09:08

Kaupmehed ennustavad sügiseks: tarbija hakkab vaatama rohkem oma rahakotti

Millised katsumused võivad kaupmehi sügisel ees oodata? Oma mõtteid jagavad seekord Maxima Eesti ostuosakonna juht Martynas Pikelist, Rimi Eesti tegevdirektor Vaido Padumäe ja Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru.
Kaupmehed ennustavad sügiseks: tarbija hakkab vaatama rohkem oma rahakotti
Maxima Eesti ostuosakonna juht Martynas Pikelisti sõnul on viimase kolme kuu sündmused paljud Euroopa tootjad ja jaeketid raskesse olukorda pannud, kuna turul on näha paljude sisendhindade – nii kütuse-, energia- kui ka toorainehindade tõusu. „Majandusanalüütikud on öelnud, et toorainehinnad pole kunagi varem nii palju kasvanud kui praegu,“ sõnas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 09.06.22, 11:51
Kaupmehed ennustavad sügiseks: oodata on tarneahela probleeme, olge valmis läbirääkimisteks
Millised katsumused võivad kaupmehi sügisel ees oodata? Oma mõtteid jagavad Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp, Decora turundusdirektor Kelly Juksaar ja Klick Eesti tegevjuht Marko Kalve.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele