Eelmise aasta majandustulemused avalikustanud Amservile tõi pandeemiajärgne uus turuolukord 2021. aastal müügitulu ja kasumi kasvu, kuid pandeemia eelset taset veel ei saavutatud.
- Amserv Grupi tegevjuht Rene Varek Foto: MARGUS JOHANSON
Amservi tegevjuhi Rene Vareki sõnul oli ettevõtte fookus teisel järjestikusel pandeemia aastal kohanemisel kujunenud majandusreaalsusega. “On hea meel, et suutsime võrreldes 2020. aastaga kasvatada nii Eestis kui kogu grupis müüdud sõidukite hulka, kuid paraku selle tulemusega me pandeemia eelsete müüginumbriteni siiski veel ei jõudnud,” sõnas ta. Ühtekokku müüsid Amservi kontserni konsolideerimisgruppi kuuluvad esindused 2021. aastal 6041 autot, mis on 2020. aastaga võrreldes 10,7% enam. Eestis müüsid kontserni ettevõtted 2021. aastal kokku 3484 sõidukit (+8,2% võrreldes aastaga 2020) ja Lätis 2557 sõidukit (+14,3% võrreldes aastaga 2020).
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.