Kodumaine energiaettevõte AS Alexela lõpetas majandusaasta kasumlikult ning kasvatas oma investeeringute mahtu ligi poole võrra. Ettevõte fookus oli peamiselt sihitud keskkonnasäästlike energeetikalahenduste arendamisele, jätkati ka energiakaubamaja suunaga, kus Alexela laiendas oma teenuste pakkumist nii era-, kui ka äriklientidele.
- Alexela tugevdas mullu oma turupositsiooni. Foto: Andras Kralla
AS Alexela tegevjuhi Aivo Adamsoni sõnul kasvasid 2021. aasta tulemused eelkõige tänu üleüldisele tarbimise kasvule ning turuosa kosumisele. “2021. aastal leevendati Covid-19 piiranguid, mis pani inimesed aktiivselt liikuma. See peegeldus ka koheselt meie müügimahtudes. Liikumine linna- ja maakodude vahel, aga ka matkamine, meresõidukite kasutamine ning ringireisimine tõid endaga kaasa suurema nõudluse meie teenuste järele, alates haagiste rendist kuni olmegaasini välja,” sõnas Adamson.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.