• 22.07.22, 13:21

Tootmisest otse tarbijateni. Hirmude kummutamiseks peab e-pood olema hästi tehtud

Aknaid ja uksi tootev Klar Home müüb enda toodangut otse läbi e-poe lõpptarbijale ning ettevõtte tegevjuht Janar Tammjärv ütles, et nende äri ei käi nii, et ütled kliendile „Osta aknad internetist“.
Klar Home tegevjuht Janar Tammjärv
  • Klar Home tegevjuht Janar Tammjärv Foto: Adam Illingworth
Tammjärve sõnul on e-poest ostmise peamiseks hirmuks see, et äkki saab klient vale toote või pole hind see, mis lubatud. „Nende hirmude kummutamiseks peab e-pood olema super hästi tehtud ning poolikut asja – ehk lihtsalt tootepildid ja hinand üles – pole mõtet teha,“ sõnas Tammjärv.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele