• 25.07.22, 13:34

Amazoni konsultant Krystel Assi: 90% müüjatest ei jõua kunagi suurepärase tulemuseni

Konsultatsioonifirma Amazon Sellers Society asutaja ja Eesti e-resident Krystel Abi Assi sõnul kahjuks 90% Amazoni ettevõtetest ei jõua kunagi suurepäraste müüginumbriteni, sest selleks on tarvis vaja teadmisi ja oskusi, et ennast turundada ning platvormist viimast võtta.
Amazoni platvormil toodete müümiseks on tarvis teadmisi ja oskusi, et ennast turundada ja platvormil viimast võtta.
  • Amazoni platvormil toodete müümiseks on tarvis teadmisi ja oskusi, et ennast turundada ja platvormil viimast võtta. Foto: erakogu
Müüjate suurimaks murekohaks on Assi sõnul konkurents. „Amazoniga liitub kuni 2000 uut ettevõtet päevas. Ühelt pool on see positiivne – iga väikeettevõtja saab Amazonis oma tooteid müüja, teisalt tähendab see väga suurt konkurentsi,” ütles ta. Selleks, et teiste seas välja paista peaksid ettevõtted Assi sõnul oma tootevalikut mitmekesistama ning müüma kaupa erinevatel platvormidel. „Mitmekesise tootevaliku loomine ei ole uus leiutis. Seda ärimudelit kasutavad enamik edukaid brände,” ütles Assi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.03.25, 10:30
QR-koodid võtavad vöötkoodid üle: kuidas saavad ettevõtted muutusi maksimaalselt enda kasuks pöörata?
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele