Uue toote väljatöötamisel kaasati kliendid juba esimesest päevast ning Alexela kaubandusjuhi Tiiu Valgu sõnul on tarvis hea kohvi müümiseks head kohviuba ning õigesti häälestada kohvimasin.
- Alexela kaubandusjuht Tiiu Valk Foto: Alexela
„Kuna inimeste maitsemeeled ja –eelistused muutuvad kiiresti, on ajaga kaasas käimine ainuke konkurentsis püsimise viis,“ ütles Valk. Eelmise aasta sügisest on kõigis Alexela tanklate ja poodide kohvimasinates uus kohviuba, mis on eelmisest kõrgema kvaliteediga ning ka klientide poolt heaks kiidetud.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.