Augustis taasavati Balti jaama turul uuele müügipinnale kolinud Kalevi šokolaadipood, kus nüüdsest saab toodete eest tasuda ka iseteeninduskassas.
- Kalevi šokolaadipoes avati esimene iseteeninduskassa. Foto: Kalev
Orkla Eesti jaemüügijuhi Tiina Ansperi sõnul on tal hea meel, et esimene iseteeninduskassa avati just uuenduskuuri läbinud Balti jaama Kalevi šokolaadipoes. „Avasime Balti jaama turul värskenduskuuri läbinud Kalevi šokolaadipoe augusti keskel ning see kauplus on esimene üheksast Kalevi šokolaadipoest, kus nüüd iseteeninduskassat kasutada saab. Uus kauplus on suur ja avar ning tootevalik väga lai. Lähiaastatel loodame iseteeninduskassad avada ka meie teistes suuremates šokolaadipoodides üle Eesti, kuid teeme seda järk-järgult," sõnas Ansperi.
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.