Eesti tehnoloogia-idu Askly kaasas investoritelt pool miljonit eurot ja tõi turule mitmekeelse ostukogemust parandava vestlusrakenduse, mida kasutab igapäevaselt juba ligi 250 tuntud Eesti e-poodi.
- Askly meeskond. Sandra Roosna vasakult teine.
“E-kaubanduse kuumim trend on reaalajas klienditugi otse e-poe lehel. Samas tüütuid chat’e ja roboteid on turul palju. Oli karjuv vajadus kliendisõbraliku ja samas professionaalse lahenduse järele, sest just klienditugi kujundab e-poe usaldusväärsust ja klientide lojaalsust,” rääkis ettevõtte asutaja ja juht Sandra Roosna.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Statistika kohaselt teeb Eestis e-oste hinnanguliselt 76% elanikkonnast. Uuringud näitavad, et vestlusaken on 85% klientide eelistatuim suhtluskanal. Ometigi abistamise asemel ajab see tihti kliente närvi.
Aasta tagasi kannapöörde teinud Eesti idufirma TranslateWise tõi turule uudse klienditoe vestlusakna, mida kasutavad juba mitmed tuntud e-poed. Tegu pole robotiga, vaid vahetu vestlusega, mis toimub kliendi ja teenindaja vahel. Firma on juba aidanud teenindada enam kui 10 000 klienti kokku 27s keeles.
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.