Kaup24 Marketplace müügijuhi Heleri Saarvelti sõnul tekkis idee luua Marketplace kuskil kaks ja pool aastat tagasi. “Kogu see ajastamine langes täpselt kokku covidi tulekuga. Kuigi neil polnud omavahel otsest seost ja see oli lihtsalt hea õnn. Tänu sellele läks kõik edasi ainult ülesmäge.”
- Kaup24 Marketplace müügijuht Heleri Saarvelt Foto: Erakogu
Saarvelti sõnul oli Marketplace ka Kaup24-le kasulik, kuna see annab ettevõttelt natuke kohustusi ära, aga samas saavad inimesed tulla ühte kohta ja teha sealt oma ostu ära. Kaupmehed pöördusid alguses ise Marketplace'i poole ning nemad ei pidanud kedagi otsima, sest juba olemasolevate klientidega oli pidevalt tegemist. “Nüüd aasta aega tagasi võtsime müügitiimi ühe kolleegi juurde, kes aitab jooksvalt ringi vaadata ja uusi kaupmehi juurde otsida, kes täna pole näiteks mingil põhjusel meile silma jäänud,” ütles Saarvelt.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.