• 03.11.22, 15:36

Tarbija muutub e-kaupmehe suhtes järjest nõudlikumaks

Kuna tarbija ootused e-kaubandusele muutuvad järjest karmimaks, peab ka e-kaupmees vastavalt reageerima ja muudatusi läbi viima. Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät tõi välja 14 punkti, millele e-kaupmees võiks tähelepanu pöörata.
Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät
  • Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät
Teisipäeval, 1. novembril toimus Maksekeskuse seminar “Mitu kanalit-üks kogemus”, kus Tõnu Väät tõi välja erinevaid punkte, millele e-kaupmees võiks tähelepanu pöörata:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele