Mööblikettide juhtide sõnul tuleb järgmine aasta keeruline kogu sektorile. Ettevõtte eesmärke seades jäädakse realistlikuks ning suurt kasumikasvu ei prognoosita.
- Foto: Aatrium Sisustuskaubamaja
Aatrium Sisustuskaubamaja AS tegevjuht Liina Kivimägi rääkis, et nende müügitulu tulemusi on pigem mõjutanud sisendhindade tõusud. "Inimesed on suuremate ostude tegemisel ettevaatlikumad," sõnas ta, lisades, et tarbija ootus on endiselt kvaliteetne, mõistliku hinnaga toode ja väga hea teenindus. "Kevad sõltub sellest kui raske tuleb talv, ja milliseks kujunevad tavatarbijatel kütte- ja elektrihinnad ning sellest, kuidas mõjutavad kodulaenuvõtjaid intressitõusud," ütles ta.
Seotud lood
"IKEAl läheb suurepäraselt, nende kasv on olnud kiire," ütles Äripäeva Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.