“Järjest enam inimesi mõistab, et see tarbimishullus ei tee meid pikemas perspektiivis õnnelikuks. Hoopis mälestused on need, mis sünnivad läbi kogetud elamuste ja armsate inimestega koos veedetud ühistest hetkedest,” ütles Kingitus.ee tegevjuht Kadri Lepiku.
- Kingitus.ee kõige populaarsem kink on meelelahutuslik “Sita teeninduse õhtusöök”. Foto: Erakogu
Põhjusena, miks inimesed võiksid üldse oma pereliikmetele elamuskingitusi kinkida, toob Lepiku välja selle, et me elame maailmas, kus väga pikalt on olnud materiaalsetel väärtustel inimese elus väga suur roll. “Kindlasti on tore saada aeg-ajalt taas mingi uus vidinake, aga minu arust on võtmeküsimus siiski selles, kui pikalt me reaalselt selle üle rõõmu tunneme? Lisaks on tänapäeval inimeste elutempo väga kiire ning järjest vähem jääb meil lähedastega veetmiseks aega,” sõnas ta, tuues välja, et elamuskingituse üks eesmärke on tuua inimesed oma mugavustsoonist välja, ning üllatada neid millegi täiesti uuega. Näiteks nakatada neid mõne uue hobi pisikuga ning nii mõnelgi korral esitada väljakutse ületada enda hirmu. “Samuti annab elamuskingitus võimaluse veeta ühiselt aega oma pere ja sõpradega ning luua mälestusi terveks eluks. See on see, milles uus teeserviis või disainerkäekott paraku alla jäävad,” ütles Lepiku.
Seotud lood
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.