Pepco Baltikumi operatiivjuhi Erika Maželienė sõnul hakkavad kliendid lähitulevikus aina rohkem pöörduma tagasi nende jaekettide poole, mis pakuvad konkurentsivõimelisi hindu. Maželienė arvates muutub kindlasti ka Pepco tarbijatele selle tõttu atraktiivsemaks.
- Pepco kauplus Raplas. Foto: Arbo Rae
Maželienė sõnas, et ettevõttel läheb hetkel hästi, kuid inflatsioon mõjutab ka neid. “Üks suurimaid tegureid, mis meid, nagu ilmselt ka paljusid teisi ettevõtteid mõjutas, oli kõrge energiahindade tõus, mis sundis kõigi kaupluste energiatarbimist üle vaatama ning otsima rohkem võimalusi, kuidas energiat targalt ja tõhusalt kasutada.” Maželienė sõnul on Pepcol praegustel keerulistel aegadel palju kasu sellest, et nad on rahvusvaheline ettevõte. “Meie ärimudel võimaldab meil tõhusalt tegutseda,” ütles ta, lisades, et organisatsiooni suurus ja kaupluste koguarv võimaldavad neil tagada nii madalaid hindu kui tutvustada uusi kollektsioone, laiendada sortimenti ning luua jätkusuutlikke ja keskkonnasõbralikke tooteid.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.